Subject: Ed: Aruvalla-Jägala teelõigu ehitus
From: <[email-masked]>
To: "Peeter Laas" <[email-masked]>
Date: Wed, 14 Apr 2021 10:12:34 +0300

Tere

Ei peatu.

Lugupidamisega

Aare Ets

Haldus- ja arendusosakonna juhataja

Raasiku vallavalitsus

tel 6031 065 / mob 5088959

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

<https://ddec1-0-en-ctp.trendmicro.com:443/wis/clicktime/v1/query?url=http
%3a%2f%2fwww.raasiku.ee&umid=728b57ce-2476-48b5-88de-01d735608f19&auth=a21
866d9fe37728764146d62360d3e953f437284-d111fbee1e4110137e7bd89406ddd06cc30c
b22d> www.raasiku.ee

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: esmaspäev, 12. aprill 2021 13:47
Adressaat: [email-masked]
Teema: Ed: Aruvalla-Jägala teelõigu ehitus

Et sul ülesanded ei väheneks, pea vastu.

Lugupidamisega

Marju Maalt

Raasiku Vallavalitsus

infosekretär

+372 6070 348

Saatja: Peeter Laas <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: esmaspäev, 12. aprill 2021 11:21
Adressaat: [email-masked] <mailto:[email-masked]> ;
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
Koopia: Jekaterina Vartanjan <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Aruvalla-Jägala teelõigu ehitus

Tere

Igaksjuhuks pöördun ka lähedal olevate valdade poole.

Planeerime Aruvalla-Jägala teelõigu rekonstrueerimis aegset
liikluskorraldust ning sellega seoses sooviksime teada kas lingil toodud
ja selle kõrval olevas peatuses peatub mõni kohaliku liini buss?

Põhja-Eesti Ühistranspordikeskuselt sain info, et sealt nende hallatavad
bussid seal ei peatu.

https://www.google.com/maps/place/T%C3%B5helgi/@59.3520168,25.1429571,17z/
data=!4m13!1m7!3m6!1s0x4692e67b57d397b3:0xeacaaeff9400f1d1!2sT%C3%B5helgi,
+Harju+maakond!3b1!8m2!3d59.3583356!4d25.140889!3m4!1s0x4692e6763675d625:0
xf570f41b0ce2b7f3!8m2!3d59.3528316!4d25.1457766

Lugupidamisega / Best regards
Peeter Laas | Projektijuht

Mobiil: +372 530 19 500

E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  | Tutvu
meie toodete ja teenustega kodulehel: www.ramudden.ee

Ramudden OÜ | Rendipunkt Tallinnas: Artelli 16/18, 10621 Tallinn  | Eesti
| Reg.kood 12969700
Ramudden OÜ | Rendipunkt Tartus: Turu 34a, 50104 Tartu | Eesti

Ramudden OÜ | Rendipunkt Ida-Virumaal: Tartu mnt. 30, 41 538 Jõhvi | Eesti

       KÜTE                     TEED               ÜLDEHITUS